1 aprilie 2013

Tort animal print

       Una dintre creatiile mele preferate este acest tort cu tema animal print si cupcakes asortate...

       Cu ocazia implinirii varstei de 27 de ani, am realizat acest aranjament pentru o tipa deosebita, cea mai cea dintre cele mai cele ;) Bineinteles, la asa personaj, asa tort... Asa ca am "muncit" un cupcake, doua trei... noua cupcakes, cu vanilie, ornate cu crema ei preferata pe baza de unt, faimoasa buttercream frosting, si cu un strop de roz.

       Pentru tort am folosit blat de vanilie iar crema de umplutura a fost din nou pe baza de mascarpone, cu fructe de padure. Animal print-ul aferent a fost realizat din martipan alb si negru, la care am asortat o cupcake roz ornata cu trandafir, si o fundita de aceeasi culoare. 
       Tortul a avut greutatea de 2,450 kg si a fost creat pentru cca 20 de persoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu