7 aprilie 2013

Tort SpongeBob

       Desi nu a fost un tort pentru copii, a fost de departe cel mai amuzant tort pe care l-am facut pana acum. M-am distrat copios sa vad cum ia nastere veselul SpongeBob, personajul preferat al lui Nezir, din nou :) De data aceasta, sotia lui a fost cea care a vrut sa-i faca un tort surpriza cu ocazia aniversarii zilei sale de nastere alaturi de prieteni.
   
















Pentru interiorul tortului am primit sarcina de a face o crema neaparat cu alune de padure, asa ca m-am conformat si la blatul de vanilie am alaturat o crema pufoasa cu multe, foarte multe alune de padure, asezata intr-un singur strat.









Tortul l-am invelit in martipan colorat iar decoratiunile alaturate tortului (mainile si picioarele) au fost comestibile integral. Tortul a avut greutatea finala de 2,450 kg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu